Lubie jesc, ale nie lubie byc gruba.

Skrzydełka kurczaka gdy nie mamy składników



Tłumaczyłam o co chodzi z brakiem składników w poście na temat piersi z kurczaka. W skrócie chodzi o to, że chcecie zjeść coś smacznego, ale nie macie przypraw i składników ĄĘ.



Marynata:
- Ząbki czosnku rozgniecione (ja dałam 3)
- Sól (nie wiem ile, po prostu musicie wyczuć próbując, czy jest ok)
- Jogurt (ok 3 łyżki)
- Kminek (ok 3 łyżki)
- Pieprz (u mnie biały bo jakoś czarny mi nie do wszystkiego pasuje)

Odstawiamy na jakiś czas, u mnie były to 2h.

Następnie no cóż, wielkiej logiki tu nie ma bo po prostu ustawiamy skrzydełka w jakiejś pozycji i wkładamy do piekarnika. Mój był nagrzany do 200 stopni i skrzydełka robiły się mniej więcej 1h 45min, po prostu do zadowalającego zbrązowienia skórki.

Do tego można zrobić sos serowy tak jak ja, dwa zwykłe serki topione. mąka, mleko, śmietanka, jogurt i włala :)

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam skrzydełka/pałki w taki sposób zrobione, że jak już są podpieszone, to oblać je sosem stworzonym z miodu i musztardy. Pycha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń