Lubie jesc, ale nie lubie byc gruba.

Lay's champion chips barbecue stek


Smaków z tego rodzaju jest kilka, mnie tak konkretnie zainteresował tylko jeden. Sos bbq i stek? Do koszyka.

Napiszę krótko: mają intensywny zapach sosu, równie intensywny smak sosu i gdzieś tam czuć  mięso. Na szczęście nie smakują jak ketchup czego się obawiałam, zjada się je z prawdziwą przyjemnością :) 
Są dobre, ale nie miażdżą serca i więcej na pewno ich nie kupię - mam po prostu jeszcze jeden dziwny smak do wypróbowania a ostatnio chipsy ograniczam. Bo są niezdrowe. :D




5 komentarze:

  1. O matko, masz blog jaki zawsze planowałam założyć, ale nigdy się nie zmobilizowałam *u* Bo mam takie hobby, że muszę wypróbować każdy nowy smak chipsów, orzeszków bądź innych rzeczy, które idą mi w biodra i myślałam, żeby o tym pisać. XD Gratuluje, dodaje do obserwowanych >3

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja ostatnio nie mam czasu nic dodawać a kupiłam sporo rzeczy tylko po to żeby je przetestować haah.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chipsy to zło. widzę jak dzieci od tego tyją zwłaszcza ze trudno je teraz oderwać od komputera. jesli macie ochote na chipsy to zawsze sobie myslcie co moze byc ich dobrym chociaz odrobine zdrowszym zamiennikiem. ja w taki sposob przerzucilem sie na kabanoski bez konserwantów. maja sporo bialka i na pewno sa bardziej pozywne od tego swinstwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napaliłam się na te chipsy. Mimo że się odchudzam i w ogóle staram ograniczać takie jedzenie to jak będę miała dzień dobroci dla kubków smakowych i mózgu to sobie zjem :).

      Usuń