Lubie jesc, ale nie lubie byc gruba.

Koktajl z banana, ogórka zielonego, marchewki, nektarynki


Banan pomaga w trawieniu, naturalnie polepsza nastrój, reguluje poziom cukru we krwi i robi jeszcze wiele, wiele innych fajnych rzeczy. Marchewka ma dobry wpływ na stan skóry oraz wzrok. Ponadto przyczynia się do ochrony przed drobnoustrojami. Nektarynki również mają m.in działanie uspokajające, antystresowe. Ogórek działa oczyszczająco na organizm. Myślę, że dobrze jest wypić coś takiego :P


 Kefir/maślanka/jogurt/mleko/mleko sojowe, ja akurat mam jakiś napój sojowy
- 3 banany
- 1 młoda marchewka
- 1 nektarynka (nie mam na zdjęciu bo się nie zmieściła)
- 1 mały ogórek zielony





1 komentarze:

  1. Przepis fajny, ale ja bym ogórek wyrzuciła, jednak by mi smakowo nie pasował.

    OdpowiedzUsuń