Lubie jesc, ale nie lubie byc gruba.

White Reese's peanut butter cups


Jestem wielką fanką masła orzechowego więc nie mogłam nie spróbować.


Co prawda "babeczki" są małe, ale mają w sobie tyle smaku, że chyba bym zwymiotowała gdyby były większe. A w sumie są, ale nie wiem dla kogo :D
Masło orzechowe ma dziwną konsystencję tutaj, trochę przypomina chałwę, nie jest aksamitne. Oczywiście różni się od takiego ze słoiczka, jest słodsze i mniej słone, ale wciąż czuć, że to masło orzechowe, nie wiem jak oni to zrobili.
Czekolada biała... nie przepadam za białą i tutaj też średnio mi podchodzi bo jest bardzo słodka, smakuje podobnie do marcepanu.


Ogólnie pierwszy gryz kojarzy mi się natychmiast z chałwą i marcepanem, ale po chwili wszystko się stabilizuje i wychodzi coś naprawdę smacznego.
Mimo  to ten smakołyk nie trafił na żadną moją listę, nie pragnę znów tego zjeść (szczerze mówiąc kupiłam to 2,5 tyg temu a jedna "babeczka" wciąż siedzi w lodówce...) i raczej sama z siebie nie kupię.



0 komentarze:

Prześlij komentarz