Lubie jesc, ale nie lubie byc gruba.

Longer żeberkowy Burger King


Czyli nowość w BK razem z bułą ze schabowym jednak nie wzięliśmy go bo był wielkości whoppera jr za to w cenie zwykłego. Z resztą schabowe jadamy ostatnio dosyć często :D


Nie mogę powiedzieć, że to zła kanapka. Przeliczyłam się, oboje się przeliczyliśmy. Liczyłam na pyszne żeberko o nieco innej konsystencji  i w ogóle bardziej mięsnym smaku jeśli mogę to tak ująć.
Tutaj ten kawałek żeberka został przytłoczony musztardą, ogórkiem i sosem bbq. No i prażoną cebulką choć tej nie było zbyt wiele. Do tego z jednej strony był nieco przypalony i to pewnie też miało swój wpływ choć niewielki ponieważ serio był to skrawek.


Plusem było też to, że nie był zbyt suchy jak np longer w kfc czasem się trafia lub kurak z BK, który jest już totalną abstrakcją i nie rozumiem jak ktoś może to kupować dobrowolnie, tż kupił sobie tylko jako dopychacz na szybko do reszty. A raczej przed resztą.

Do tego cała kanapka jest dość spora, jest dłuższa od wersji z kurczakiem lecz węższa. Kawałek żeberka należy do tych bardziej sporych, ale on tak naprawdę nie ma takiego smaku jaki powinien mieć. Nie wiem czy wygląda to tak tylko u nas w kraju czy tak jest wszędzie, ale to nie było TO. Mięso nie było ani trochę chrupiące za to ogórki, których nienawidzę tutaj bardzo mi się zgrały i zjadłam wszystkie trzy.

Na koniec napiszę, że i tak polecam bo całość mimo wszystko mi smakowała, można się nią najeść choć mnie nie wystarczyła, ale ja jestem przyzwyczajona do jedzenia takich rzeczy i naprawdę przykładowo 3x whopper i mam miejsce na 4. Dam sobie uciąć głowę, że 4 lata temu robili je jakieś większe i z trudem się je domykało - dziś dostaliśmy spłaszczone oba.

A ile taka kanapka z żeberkiem kosztowała? W sumie nie pamiętam dokładnie chyba 12 zł. Nie było to nic oszołamiającego, ale cieszę się, że spróbowałam.

4 komentarze:

  1. Ale ja dawno czegoś takiego nie jadłam, narobiłaś mi apetytu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. It's an amazing post for all the online users; they will get
    advantage from it I am sure.

    Also visit my website: supplements to reduce inflammation

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz o czymś z Nord Fisha. Byłam w Galerii Pestka i tak się zastanawiałam czy kupić coś na próbę... zrezygnowałam :D.

    OdpowiedzUsuń