Lubie jesc, ale nie lubie byc gruba.

Milka vanilla cream


Zdawałam sobie sprawę, że to nie będzie fajne, ale stwierdziłam, że po prostu muszę przekonać się na własnej skórze. O matko.





Ta milka smakuje jak czekolada za 90 groszy czyli sam cukier i czekolada niewiadomego pochodzenia. Coś obleśnego choć ten biały nadzień sam w sobie wyszedł najlepiej. Żółte mazidło jest bardzo sztuczne i naprawdę odradzam ten smak, ciężko było mnie i mojemu TŻ po nią sięgać.
Mdlące, dziwnie pachnie, wanilii jest tam tyle co w drzewku wieszanym na lusterku w aucie.

To był jak dotąd najgorszy wyrób milki na jaki trafiłam.

1 komentarze:

  1. Zgadzam się w 100%. Zjadłam parę kawałków i wylądowała w koszu. Myślałam jednak, że trafiłam na zepsutą, bo ciężko było mi uwierzyć, że jest aż tak niedobra. No, ale jak widać jednak jest paskudna.

    OdpowiedzUsuń