Lubie jesc, ale nie lubie byc gruba.

Tymbark sok pomidorowy pikantny


Jako iż jestem wielką fanką soków pomidorowych to nienawidzę złych soków pomidorowych. Dlatego postanowiłam opisywać sobie tutaj także produkty z tej kategorii bo niektóre naprawdę wołają o pomstę do nieba.

Na całe szczęście nie okazał się takim ten właśnie tymbark. Przez kilka dobrych minut nie mogłam wyjść z podziwu, że w końcu coś im wyszło!

Sok jest bardzo gęsty, ma piękny kolor i pachnie pomidorami jak z ogródka. Umiarkowanie słony, rysunek papryczki może nieco zmylić ponieważ nie jest on ostry, ale po prostu pikantny od zwykłego pieprzu.  Dzięki Bogu w składzie nie występuje cukier co da się wyczuć już przy pierwszym łyku.
Moje skojarzenie to po prostu kawałek pomidora przyprawiony solą i pieprzem :)


Naprawdę polecam, ciężko jest trafić na dobry sok, ten jest nawet blisko 1 miejsca na mojej liście.

2 komentarze:

  1. Zgadza się, też uważam, że Tymbark robi najlepsze soki pomidorowe, ale nie ten konkretny, bo jest zbyt pikantny, ale taki najzwyklejszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie uważam, że tymbark robi najlepsze soki pomidorowe.

      Usuń